Gäst November 25, 2004 Report November 25, 2004 Tänkte du skulle se bilen vår revisor här på firman kör eftersom du har samma bil! http://www.revisorn-racing.tk/Tyvärr har han sänkt en cheva i bilen men så är det ju."Cheper and better" Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 25, 2004 Report November 25, 2004 Tänk att det skall vara så j-la svårt att bestäma sig för vilket som är bäst. Jag får ont i hela mej när jag får seeller höra någon som blandat in skevrolei en FÅRD. Det kan vara att det är biligare med CHEVYmen att stoppa en sådan motor i en FORD ärsom att äta glas med kertchup det går inte. Jag har samma problem när det gäller gamlaFordar från 40-50 talet varför sätta i en Chevrolet 350 maskin och låda när det finns rätt storlek att köpa från FORD. :wink: Citera
Gäst November 25, 2004 Report November 25, 2004 I know! Men när du spar 100.000 så är det värt det lilla besväret plus att du får lite mer effekt samtidigtMåhända en del tycker att man "skändar" bilen men när allt kommer omkring så är det ju bara en järnbit som ger lite WATT Det är ju en ren race bil som bara åker 402mHan körde i många år med 5.0 men det har sina begränsningar. Citera
Pernolf cmc 558 November 25, 2004 Report November 25, 2004 Det var en riktig räser, synd bara att han hade bytt ut motorn..Jag har inte riktigt samma planer för min pärla, köra 12or så småningom kanske är mera ett realistiskt mål (och en samling pengar fattigare, den stora samlingen..) Citera
Recommended Posts