TheBullitt March 6, 2017 Report Share March 6, 2017 Vilka hade tänkt åka till Västerås med sin II:a? Hade varit roligt att veta så man har koll på läget och eventuellt ta ett varv på stan tillsammans. Självklart kommer jag med min! :) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glottis March 7, 2017 Report Share March 7, 2017 Jag kommer, siktar på att vara där fredag och lördag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBullitt March 7, 2017 Author Report Share March 7, 2017 Härligt! Ser fram emot att få se din bil! ;) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glottis March 8, 2017 Report Share March 8, 2017 19 timmar sedan, TheBullitt said: Härligt! Ser fram emot att få se din bil! ;) Detsamma, ser fram emot att träffa "Kungen" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tbird March 8, 2017 Report Share March 8, 2017 Tycker det är skoj att det finns Mustang II entusiaster. Den generationen har kommit skymundan. Det enda som Mustang II har gett avtryck på är alla eftermarknads framvagnar som bygger på den (även om den nu är utdaterad). 2 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBullitt March 8, 2017 Author Report Share March 8, 2017 Alltid lika kul att träffa en II:a! :) Verkligen men den har börjat växa fram lite smått både i USA och i Sverige. Synd att så många skrotades för framvagnens skull! :/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts