Joachimflygare April 15, 2017 Report April 15, 2017 Hej har en 65a Ht Med 289 med headers Och en vassare kam i ! Det var i alla fall vad förra ägare trodde ! Det satt en ny Holley 600 med manuell Choke på den. Men jag tog den förgasaren till en annan mustang jag har . Men nu måste jag ha en ny till denna.Och då är frågan vad som brukar funka bäst ? Tacksam för svar ser att priserna är i stor sätt de samma för både Holley och edelbrok . Eller om någon har en bra förgasare till salu Tacksam för hjälp. Häls Jocke . Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Tbird April 20, 2017 Report April 20, 2017 På Nitroz.se finns en Edelbrock 1406 (600cfm) till salu. Enligt Per så är det som ska funka på Mustang med 289-302, även med en del modifierat. Citera
Joachimflygare April 20, 2017 Author Report April 20, 2017 På Nitroz.se finns en Edelbrock 1406 (600cfm) till salu. Enligt Per så är det som ska funka på Mustang med 289-302, även med en del modifierat.Ska kolla upp det direkt :). Brukar det funka bra med el choke ? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Joachimflygare April 27, 2017 Author Report April 27, 2017 Blev en edelbrok 1406 :) ska hämta ut den i morgon så får vi se Skickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera
Recommended Posts