Micke B November 30, 2004 Report November 30, 2004 Nu är goda råd dyra :wink: Ska till och lacka bilen på Torsdag och är valet och kvalet om att välja färg och skulle behöva lite hjälp Är det någon som har en musse lackad i ROYAL MAROON?Skulle vilja se hur den ser ut och jämöra med min lack och kolla om det skiljer mycke vill ha i stort sett samma som jag redan har på denEller är den någon som vet vad de är för färg på min?http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ght=import Citera
göran cmc 302 December 2, 2004 Report December 2, 2004 Använd vår Tekniksida, där finns länkar där du kan se mustangfärgerna / år på riktiga bil-bilder. Citera
Micke B December 2, 2004 Author Report December 2, 2004 Jag tittade på teknik sidan och gick in på länkarna men hittade ingen bil med Royal Maroon.Men det gör inget har redan bestämt mej för en Papprika Red Metalic färg.Är tydligen en Ford orginal färg från 1997 Citera
Recommended Posts