Jump to content

Totalsågning av GT500 2010!!??


Froskog

Recommended Posts

Du är ingen "sucker"! :)

Bra eller dålig beror ju på vad man har för krav.
Ur ett europeiskt perspektiv måste man vara ärlig att medge att nästan alla jänkare är rätt dåliga.....Men dom är coola och roliga! :)
Mussen är en "Yxa" i sammanhanget
Så man ska nog jämföra med bilar i samma "liga" och då blir det bättre!

Tips till dig kolla in avsnittet på Top Gear där de kör genom större delar av Europa med en GT500 2010 så fort de kan!!
Finns på Netflix och är rätt underhållande!

TopGear gubbarna är självklart kräsna och åker dagligdags med Ferraris, Porsche mm,mm så självklart får Mussen ett rätt dåligt omdöme.

Men ändå OK och visst tycker även dom den är häftig!

Så känn dig inte nedtrampad utan kom med din egen bedömning bra eller dålig! :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker den är cool och vet vad som gäller beträffande byggkvalitet mm för jänkejärn, rappel å skrammel men ganska robusta prylar. 

 

Frågeställningen gäller mera om just 2010:an är ett udda hopkok som snubben i filmen hävdar, med tillhörande problem?

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker den är cool och vet vad som gäller beträffande byggkvalitet mm för jänkejärn, rappel å skrammel men ganska robusta prylar. 
 
Frågeställningen gäller mera om just 2010:an är ett udda hopkok som snubben i filmen hävdar, med tillhörande problem?


Kollade först filmen lite snabbt men förstår nu vad du menar när jag såg hela mer noggrant.
Ja han har säkert rätt i de tekniska detaljerna!
Kanske var ett udda år i teknikutvecklingen och Ford kanske gjorde ett snedsprång just 2010.
Sånt händer med alla bilar.
Tuta och köra som den är så är det säkert inget fel egentligen förutom kanske lite tokiga val av exempelvis utväxlingar mm
Har man tänkt modda en massa så kan det ju vara att 2010 har större begränsningar beroende på teknikvalen

Men så har det alltid varit med Ford och även andra.
Ännu tidigare Cobror är ju inte alls roliga jämfört med din.

Så det slutar ändå med hur man ser på saken.

De nya kommer självklart bara bli bättre med teknikutvecklingen.

Håll till godo eller byt till snäppet nyare!
Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...