Hårdrock September 7, 2017 Report September 7, 2017 Hej! Reggade mig på forumet för precis fem minuter sedan .. presentation först, snoka runt sedan! Jag är för närvarande bosatt i Indiana, USA. Bott här knappt 4 år, är här på ett expatuppdrag via min arbetsgivare. Planen är dock att flytta hem till Tullinge utanför Stockholm nästa sommar. Strax för jul 2015 hämtade jag ut en sprojtans ny 2016 Premium GT i California Special-utförande. De 8 miles som fanns på mätaren har nu blivit cirka 6,000 (använder den dagligen men har inte så långt till jobbet). Lite modifikationer har det blivit; ett axleback-system från Roush, X-pipa från MRT, 20"-fälgar från Avant Garde och progressiva sänkningsfjädrar från Steeda. Tror inte det kommer hända så mycket mer exteriört nu utan möjligen något på motorsidan (CAI? Tune?) och lite bättre stereo. Detta är min första Mustang; hade en 2010 Camaro SS innan vi flyttade hit och körde även en 2010 Challenger under en tid. Dags att snoka reda på tråden där man presenterar sin kärra också, hej och tack för mig sålänge! Citera
Norwall September 13, 2017 Report September 13, 2017 Hej och välkommen tillbaka till Sverige! Mvh Andreas Citera
Hårdrock September 18, 2017 Author Report September 18, 2017 Tack - jag har uppenbarligen varit i USA för länge och lyssnat för mycket på hårdrock, Guard Metallic ska det såklart stå :) Citera
Recommended Posts