68mustang November 10, 2017 Report November 10, 2017 Hej i höstmörkret! Jag har hittat en konservburksliknande tingest under höger framskärm och är nyfiken på vad det är? ( bild 2) Sedan undrar jag vad de två stora hålen är på bild 1? De två rören vet jag är till värmepaketet, men de två hålen till höger, är de också till värmeslangar? Tacksam för svar! Citera
M.Arreflod November 10, 2017 Report November 10, 2017 (redigerad) Hålen på torpeden är till för slangarna till värmepaket. Ser ut som du har eftermonterad AC och därför är slangarna dragna en annan väg. Syns i hjulhuset på torpeden att det är plastat. Säkert för att få plats med evaporatorn. Kanske burken är ansluten på nått sätt. Om det nu inte är en gammal larmsiren. :) Ändrade %s av %s (%s) Citera
CMC-49 November 11, 2017 Report November 11, 2017 Bil utan ac har värmeslangarna där istället. Acn är orginalmonterad och konservburken är vacum behållare till alla vacum styrda ventiler på acpaketet i bilen. Citera
Recommended Posts