Artur January 17, 2018 Report January 17, 2018 Det var något som slog mig när jag snart ska besiktiga bilen i vår. På min bil sitter Xenon som varken har spolning eller höjjustering. Knappast godkänt. ( mustanf GT Cab Premium) I bilregister står inget om ljus överihuvudtaget då jag tror är att någon har haft besiktningslycktor på tidigare. Kan man konvertera från Xenon till LED? Är det kanske någon som redan gjort det? Tror nämligen att chansen är mycket större att få genom bilen med LED än Xenon och ändå inte skämmas med halogen. Citera
Corvette January 17, 2018 Report January 17, 2018 LED är ännu värre än Xenon. Montera strålkastarspolning istället så är det löst. Citera
Artur January 17, 2018 Author Report January 17, 2018 Då kanske de missar höjdjusteringen. Ska kola och kanske trycka in en strålkastarspolning ist Tack för svar Peter Citera
Corvette January 17, 2018 Report January 17, 2018 De brukar bara haka sig på spolningen Annars får du byta till D8S lampa som de nya 2015+ Eu Mussarna har så slipper du spolning Citera
Artur January 18, 2018 Author Report January 18, 2018 Låter intressant, har aldrig hört talas om dessa lampor. Krävs det modifieringar? Citera
Corvette January 19, 2018 Report January 19, 2018 6 timmar sedan, Artur said: Låter intressant, har aldrig hört talas om dessa lampor. Krävs det modifieringar? Sorry, kollade med en kollega och du måste iaf ha spolning på din visade det sig Bara de nya Mussarna kan komma undan Citera
Recommended Posts