Janne W January 22, 2018 Report January 22, 2018 Åker över till Austin ,Texas i Mars och funderar på om jag kan få lite tips om var jag kan hitta delar till min Mustang 2013.Har tänkt besöka några junk yards och leta huvudstrålkastare bla men lite svårt att goggla och hitta nått. Så tips på butiker och bilskrotar vore skoj i närheten av Austin. Citera
Hårdrock February 1, 2018 Report February 1, 2018 Känns som en utmärkt fråga att ställa till den lokala Mustang-klubben! http://www.mocatx.com/ Citera
Janne W February 2, 2018 Author Report February 2, 2018 (redigerad) Ser ju ut att vara ett stort event 24/3.....Vi åker dit den 21 så det blev en 10 point där!!! Ibland blir det rätt,ska bo några kvarter från Stadion !! Mycket tack för tipset!! Ändrade %s av %s (%s) Citera
Hårdrock February 2, 2018 Report February 2, 2018 Kul! För långt att köra från Indiana tyvärr men hoppas du får en trevlig resa :) Citera
Recommended Posts