MikaelDessner February 21, 2018 Report February 21, 2018 (redigerad) Hej. Har tagit bort den gamla instrumentbrädan för att byta ut denna. Under denna såg jag 2 okopplade kontakter och när jag kopplade ihop 2 av dessa så startade summern så fort jag satte i nyckeln. Jag förstod att detta var ”key summer warning” enligt elschemat och antagligen är det pga huvudströmbrytaren som den tjuter så fort nyckeln sitter i? Eller är det meningen att den ska tjuta hela tiden? Sedan finns det även en kontakt (brun) som jag inte vet var den ska gå. Kan det vara till A/C som är bortkopplad? Allt fungerar som det ska men är nyfiken på var sakerna ska kopplas. Mvh /Mikael Ändrade %s av %s (%s) Förtydligande av modell Citera
Tbird February 21, 2018 Report February 21, 2018 Brun??? Vilken årsmodell? Ska vi sitta med en kristallkula och veta vad du har? Är det inte bättre att tala om vilken år, modell mm så vi förstår? Citera
MikaelDessner February 22, 2018 Author Report February 22, 2018 Sorry! Var så inne i men egen bubbla att jag inte reflekterade över detta. Jag har en Mustang mach 1 1973 med de 3 mätarna i mitten samt A/C (även om kompressor m.m är borttagen). Mvh /Mikael Citera
pesi February 25, 2018 Report February 25, 2018 Hej. Det finns en tråd som heter Elschema mach1 -71 Kolla där så hittar du ett komplett elschema för din bil. Det kanske kan hjälpa dig. Citera
Recommended Posts