Mr.GT-68 December 18, 2004 Report December 18, 2004 Hej!Någon som vet om man kommer åt kickdown armen (inifrån) om man tar bort ventilpaketet eller måste man ta bort hela lådan och turbinen? Hoppas någon förstår vad jag menar. Jag skickar med en bild på en låda :wink: Tack på förhandHåkan Citera
429SCJ-R December 19, 2004 Report December 19, 2004 Du kommer åt armen om du tar bort ventilhuset, men om du skall ha bort den från lådan så har jag för mig att det är någonting som sitter ivägen och för att då få bort armen så måste lådan plockas ned. Men börja du med att ta bort ventilhuset och se hur det verkar på din låda. I värsta fall så får du plocka ner hela lådan och sedan riva. Citera
Mr.GT-68 December 19, 2004 Author Report December 19, 2004 Ok tack. Armen sitter löst så den påverkar inte själva paketet, så jag tänkte om det är någe som har lossnat från armen. Det har funkat men icke nu. Jag får glida under och ta bort paketet så får vi se. Tack en en gångHåkan Citera
Recommended Posts