Forss May 27, 2018 Report May 27, 2018 Tja folket Jag drog på mig en cab med felande motor eller kolvar Mina frågorna är Var fyller jag olja till motorn Om kolvarna är väck var hittar jag nya och hur kommer jag åt dom Och hjälpfulla tips och trix//Forss Citera
Peter Ekelund May 27, 2018 Report May 27, 2018 (redigerad) Vad är symptomen? Går cabben upp lite snett? Saknas cabkolvarna helt? Funkar den inte alls? Tidiga årsmodeller av Mustangen har ett känt fel med trasiga stag i cabben. Vilken årsmodell har du? Hydraulpumpen sitter under/bakom baksätet. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Forss May 27, 2018 Author Report May 27, 2018 Kolvarna var tydligen lös från stagen Ska prova fylla och se om jag hittar läckage Detta är en 05 Citera
Forss May 27, 2018 Author Report May 27, 2018 På infästningen vid cabkolven så sitter det en plats med en torx fäste på mitten av kolven ej det övre Ska detta vara åtdraget eller ska det glapp så den kan niga lite mer I sänkningsfasen. Vid uppkörningen funkar den klockrent Tips uppskattas. Citera
Recommended Posts