Olof N June 10, 2018 Report June 10, 2018 (redigerad) Har plockat ihop lite Gopro-grejer och mikrofon som ger riktigt bra resultat! Lista i videon/länken Skådas här: Ändrade %s av %s (%s) 2 Citera
Olof N June 11, 2018 Author Report June 11, 2018 Tack Ford Racing Touring-systemet var perfekt för mig; det vrålar rejält bra när man väl vill, men det går ändå att åka hyfsat tyst längre sträckor utan att det känns som att man sitter mitt i en orkester konstant. Gyllene medelvägen Citera
Trikelinus June 28, 2018 Report June 28, 2018 Jag kör en Mustang GT 2004 med manuell låda, ock först nu fattar jag detta med att det låter gött när man slår av på gasen.Detta finns ju inte på de manuella.Ska nog börja fundera på en GoPro, tack för ljudet. 1 Citera
Olof N June 29, 2018 Author Report June 29, 2018 On 2018-06-28 at 09:26, Trikelinus said: Jag kör en Mustang GT 2004 med manuell låda, ock först nu fattar jag detta med att det låter gött när man slår av på gasen.Detta finns ju inte på de manuella.Ska nog börja fundera på en GoPro, tack för ljudet. Ja det där sköna "nedgående raspet" är en fröjd att höra Citera
Recommended Posts