Simon Svensson June 23, 2018 Report June 23, 2018 Tjena! Har tänkt o byta stereo i min mustang 05 till en dubbel din och har fått med ett motstånd man ska löda någonstans men var? Tacksam för snabba svar ! Mvh Simon Citera
Simon Svensson June 24, 2018 Author Report June 24, 2018 Jag fick inte med någon ström regulatorn utan bara ett helt vanligt motstånd och jag fick det att funka som det är tänkt tror jag! Men är jag va färdig med allt så märkte jag att jag tappat va så högtalarna i dörren är det någon mer än jag som varit med om det här? Mvh Simon Citera
Hapemj June 26, 2018 Report June 26, 2018 Har du ljud i dom övre i dörren men inte i basarna? Isåfall behöver du köpa ytterligare en kontakt från lågnivå till bilens förstärkare. Det är där man löder motståndet Mvh Håkan Citera
Simon Svensson June 26, 2018 Author Report June 26, 2018 Ja precis dom över spelar men basarna i dörrarna spelar inte alls och det spelar ingen roll vad jag kunde höra hur jag satte lågnivå kablen från stereon. Men du menar att jag behöver ett motstånd till och lågnivå kablar? Har dock inte det vanliga problemet med sprakande högtalare när man startar iallafall! Tacksam för svar Mvh Simon Citera
Hapemj June 27, 2018 Report June 27, 2018 Det är 3 kontakter på stereopiskan o den lilla kopplas in till Låg nivån på stereon. BRL har lösningen, tyvärr får du med den stora kontakten också. https://www.brl.se/sv/artiklar/iso-kabel-ford-mustang-f150.html Citera
Recommended Posts