Jump to content

Recommended Posts

Testkörning Mustang Bullitt av The fast lane car. 

Gillar Bullitt skarpt, tycker Ford har fångat highlitsen bra ifrån original Bullitt och fört ner dom till den moderna s550 modellen.

(redigerad)

Tycker den är cool men jag klarar inte av allt krom tror jag. 

Finns en del detaljer som jag skulle vilja ha:

Grillen uppe och nere(utan kromlisten) 

GT350 - delarna 

De färgade oken

B&O stereon (vilket kommer vara standard på 2019)

Färgen 

Ändrade %s av %s (%s)
21 minuter sedan, kanske mustang said:

Mja häftig färg men inget jag vill ha.  Är mer  nyfiken på hur nya mustangen kommer  att se ut den som kommer om kanske 3 år eller så.

Kommer kanske att bli en hybrid,  ordas om det på amerikanska forum.

Är själv sugen på att byta in min gt mot en Bullitt. Gillar hela konceptet. En riktigt cool 😎 bil enligt mig. Man kanske blir lite udda ibland alla mustang gt och ecobost som sålts i Sverige.

7 timmar sedan, Evald said:

Kommer kanske att bli en hybrid,  ordas om det på amerikanska forum.

Är själv sugen på att byta in min gt mot en Bullitt. Gillar hela konceptet. En riktigt cool 😎 bil enligt mig. Man kanske blir lite udda ibland alla mustang gt och ecobost som sålts i Sverige.

Alla 450st eller hur många var det 🙂  känner mig redan unik med min bil.  Men visst finns färre Bullitt 🙂

(redigerad)

500st verkar ha gått till Europa av dom 500 går en del till Sverige, Danmark, Norge, Finland mm, tror jag. 

Italien fick visst 68st, Frankrike ett 80 tal osv.

Ändrade %s av %s (%s)
(redigerad)

Man får väl ta det för vad det är, men enligt den här sajten så finns det 415 Mustang av årsmodell 2018 i Sverige, varav endast 10st är Ecoboost: https://www.car.info/sv-se/ford/mustang/vi-facelift-10847995 

Privatimporterade med konstigt/felstavade modellnamn dyker inte upp på rätt sätt har jag iaf sett. 

För min egen del har jag en en av 43 st manuella GT coupe'er 🙂... så inte lika unik som Ecoboosten 😄 

Ändrade %s av %s (%s)
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Efter en massa strul på ford fabriken så fick jag ett nytt bygg datum,  nu är det den 15 april. 🤔🙄

Någon mer här på forumet som har fått sin bullitt levererad, eller också väntar på byggdatum.?