Evald August 11, 2018 Report August 11, 2018 Testkörning Mustang Bullitt av The fast lane car. Gillar Bullitt skarpt, tycker Ford har fångat highlitsen bra ifrån original Bullitt och fört ner dom till den moderna s550 modellen. Citera
Evald August 11, 2018 Author Report August 11, 2018 Premiär visning Ford News conferance av Mustang Bullitt. Var ett tagsen, men alla har kanske inte sett den. Citera
Evald August 17, 2018 Author Report August 17, 2018 Försökte få igång en diskussion angående Bullitt, men ingen verkar skrivkunnig? Vad tycker ni andra om nya Bullitt? Citera
RRS550 August 17, 2018 Report August 17, 2018 (redigerad) Tycker den är cool men jag klarar inte av allt krom tror jag. Finns en del detaljer som jag skulle vilja ha: Grillen uppe och nere(utan kromlisten) GT350 - delarna De färgade oken B&O stereon (vilket kommer vara standard på 2019) Färgen Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers August 17, 2018 Report August 17, 2018 Gillar inte fälgarna eller utseende i övrigt heller för den delen så ointressant för mig. Citera
kanske mustang August 17, 2018 Report August 17, 2018 Mja häftig färg men inget jag vill ha. Är mer nyfiken på hur nya mustangen kommer att se ut den som kommer om kanske 3 år eller så. Citera
Evald August 17, 2018 Author Report August 17, 2018 21 minuter sedan, kanske mustang said: Mja häftig färg men inget jag vill ha. Är mer nyfiken på hur nya mustangen kommer att se ut den som kommer om kanske 3 år eller så. Kommer kanske att bli en hybrid, ordas om det på amerikanska forum. Är själv sugen på att byta in min gt mot en Bullitt. Gillar hela konceptet. En riktigt cool bil enligt mig. Man kanske blir lite udda ibland alla mustang gt och ecobost som sålts i Sverige. Citera
kanske mustang August 18, 2018 Report August 18, 2018 7 timmar sedan, Evald said: Kommer kanske att bli en hybrid, ordas om det på amerikanska forum. Är själv sugen på att byta in min gt mot en Bullitt. Gillar hela konceptet. En riktigt cool bil enligt mig. Man kanske blir lite udda ibland alla mustang gt och ecobost som sålts i Sverige. Alla 450st eller hur många var det känner mig redan unik med min bil. Men visst finns färre Bullitt Citera
Evald August 18, 2018 Author Report August 18, 2018 (redigerad) 500st verkar ha gått till Europa av dom 500 går en del till Sverige, Danmark, Norge, Finland mm, tror jag. Italien fick visst 68st, Frankrike ett 80 tal osv. Ändrade %s av %s (%s) Citera
kroegarn August 18, 2018 Report August 18, 2018 (redigerad) Man får väl ta det för vad det är, men enligt den här sajten så finns det 415 Mustang av årsmodell 2018 i Sverige, varav endast 10st är Ecoboost: https://www.car.info/sv-se/ford/mustang/vi-facelift-10847995 Privatimporterade med konstigt/felstavade modellnamn dyker inte upp på rätt sätt har jag iaf sett. För min egen del har jag en en av 43 st manuella GT coupe'er ... så inte lika unik som Ecoboosten Ändrade %s av %s (%s) Citera
kanske mustang August 18, 2018 Report August 18, 2018 (redigerad) hur vanlig är en fullutrustad svart GT 2018 ? paket 4 aut och magneride Ändrade %s av %s (%s) Citera
Evald September 5, 2018 Author Report September 5, 2018 Då var en Bullitt beställd, kommer nån gång i Höst/vinter? 3 Citera
Evald October 20, 2018 Author Report October 20, 2018 77 bilar till Sverige första omgången. Andra omgången x antal bilar ännu inte bestämt. Min Bullitt är med i andra omgången, mycket spännande. https://www.bilmansson.com/Nyheter/Detaljer/832/nu-slapps-specialversionen-av-ford-mustang-bullitt-for-den-europeiska-marknaden 1 Citera
Evald November 7, 2018 Author Report November 7, 2018 Fick byggdatum på min bullitt igår, 27 dec rullar det igång. 4 Citera
Evald March 6, 2019 Author Report March 6, 2019 Efter en massa strul på ford fabriken så fick jag ett nytt bygg datum, nu är det den 15 april. Någon mer här på forumet som har fått sin bullitt levererad, eller också väntar på byggdatum.? Citera
Recommended Posts