rottis October 17, 2018 Report October 17, 2018 Är det fler än mig som får arga blinkningar av mötande bilister när det är mörkt ute? verkar som att det är nåt störande med halvljuset på min 2018 ljuset är rätt ljusterat osv Citera
Corvette October 17, 2018 Report October 17, 2018 eller så är det att ditt aut-halvljus går på senare än du tror och därför blinkar de!? Citera
rottis October 17, 2018 Author Report October 17, 2018 Haha Nej självklart så har jag kollat det jag har kollat allt som går att kolla. undrar bara om fler upplevt det som att ljuset kanske är lite väl starkt eller nåt? 1 Citera
kanske mustang October 17, 2018 Report October 17, 2018 18 minuter sedan, rottis said: Haha Nej självklart så har jag kollat det jag har kollat allt som går att kolla. undrar bara om fler upplevt det som att ljuset kanske är lite väl starkt eller nåt? Nej inte än men inte kört så mycket. Det blir väl mer bländande om man ökar i hastighet med `? Citera
kanske mustang October 17, 2018 Report October 17, 2018 Körde 5 mil i mörker och dimma inga problem med halvljus verkar det som däremot är auto lite si och så med ibland avbländar den lite sent ibland tycker man att den kunde slagit på men nej då. och den verkade bli lite störd nu när det var dimma ute. så man får ibland hjälpa den lite Citera
rottis October 17, 2018 Author Report October 17, 2018 1 minut sedan, kanske mustang said: Körde 5 mil i mörker och dimma inga problem med halvljus verkar det som däremot är auto lite si och så med ibland avbländar den lite sent ibland tycker man att den kunde slagit på men nej då. och den verkade bli lite störd nu när det var dimma ute. så man får ibland hjälpa den lite Ja det har jag med märkt Citera
WoberT October 19, 2018 Report October 19, 2018 Vi hade precis samma problem. Men det visade sig att de glömt justera ljuset efter att bilen sänktes. Nu blinkar ingen. Citera
Recommended Posts