January 4, 200520 yr comment_12195 jag fick lite problem nyss.. skulle skaffa en renoveringssats till min musse... och min kombination (tvåkrets trummor runt om, och servo -73) var inte med i listorna... så frågan är om det skiljer något på hbc på trummor och skivor...i min mustangmanual hittar jag bara en bild på en tvåkretsare... och den har bakre bromsutgången neråt och främre mot vänter /(innerskärmen) ,min har båda utgångarna mot vänster...så min tanke är om jag har en icke-mustang HBC.... någon som vet om mussarna har båda utgångarna mot vänster på en -73 ... bilder skadar aldrig... jag ska leta reda på min kamera senare idag så ska jag försöka ta en bild..
January 4, 200520 yr comment_12196 På min -72a sitter båda ansl. åt vänster precis som på alla andra 71-73 med servo som jag sett. En polare i garaget har trummor och servo precis som du och vi hade inga probs. att få tag i repsats från Hansen.Kommer tyvärr inte ihåg om det var samma som till servo + skivor.
January 4, 200520 yr Author comment_12197 då är det mustang-cylinder för det ser rätt ut... blev bara osäker när jag kollade i manualen...jag ringde och pratade med norrlands custom och hans kataloger hade inget specefikt fält för trummor / servo var bara "-" där det fanns...