Gäst January 6, 2005 Report January 6, 2005 Hej Nu är jag nyregistrerad fast jag är gammal. Jag ser bilden som jag lägger ut. 68 HT Custom som jag renoverade 1998. :wink: Citera
Gäst January 6, 2005 Report January 6, 2005 Ett motorum till på en av minna renoveringar. Mustang 65 HT Första bilden motor 1985, andra bilden motor 1995. :wink: Citera
Gäst January 6, 2005 Report January 6, 2005 Det var så roligt att kunna lägga ut bilderigen. :wink: Så vi tar en till, det finns fler renoveringar i arkivet. 67FB motorbild 1. 1997. motorbild 2. 2001. Citera
Leffe N cmc712 January 6, 2005 Report January 6, 2005 Vi som har (/hade) problem måste tydligen lägga upp en helt ny användare för att det ska funka. Citera
Pelle 2 January 6, 2005 Report January 6, 2005 Jag har oxå lyckats, men man känner sig lite schizofren när man är två personer.Hälsn Pelle 2 tidigare Pelle Citera
Gäst January 6, 2005 Report January 6, 2005 Abryter med en liten fråga, eller tre.. Den stången som går rätt över motorn på den röda, vad har den för funktion? stabilisera? Är det något man kan tillverka själv utan problem?Gör det stor skillnad att ha en sådan? Citera
Stig January 6, 2005 Report January 6, 2005 Hur gör man. Ska man gå in på sin profil sudda ut allt och skriva in nytt!Kommer inte att funka. Har gjort det.Stig Citera
Leffe N cmc712 January 6, 2005 Report January 6, 2005 Hur gör man. Ska man gå in på sin profil sudda ut allt och skriva in nytt!Du får registrera ett helt nytt användarnamn ända från grunden. Citera
Stig January 6, 2005 Report January 6, 2005 Har gjort det men, byter jag användarnamn så kommer det upp en skylt fel användarnamn, matchar inte bl...bl.Ger faan i det här nuStig Citera
Gäst January 6, 2005 Report January 6, 2005 Hej alla.Känns skönt att man kunnat reda ut detta medatt lägga ut bilder. Ni som nu har problem känner säkert som jaggjorde tidigare. (hjälplös) Gör som LEFFE skriver, arkivera det gammlaoch registrera om er helt som ny användare dvsanvänd inte något av era gammla inskrivnasaker förutom mail, nytt användarnamn ochnytt löseord lägg sedan in en ny avatarbild. :wink:Den kromade stången är inte kromad utan i rostfrittstål och kallas för MONTECARLO BAR, ger extrastabilitet för bilens sidor fram.Gör mycket nytta för väghållning, styvar upp såatt flexningen i stötdämpartorn och övre bärarmblir mindre. :wink: Måste lägga ut ett par renoveringar till. AMAZON Combi 66 renoverad med lite custom 1980. Citera
Gäst January 6, 2005 Report January 6, 2005 Nuvarande Mach1a med orenoverat och renoverat motorrum. Förlåt för min hysteriska glädje att lägga ut bilder,men nu kan jag kanske äntligen hjälpa några med att visa bilder på det jag skriver om. :wink: Citera
dacke January 6, 2005 Report January 6, 2005 Har du inga fler motorbilder på 65:an Lars....Dom skulle ja vilja se... Nån föregående ägare har ju målat om motorn blå på min....Och inte är det snyggt gjort heller då man ser den gamla svarta färgen om man ligger under bilen... Så jag behöver lite inspiration.... Vill du inte lägga ut det här får du gärna skicka till dacke@blajj.net Citera
Gäst January 6, 2005 Report January 6, 2005 Hej.Rotade lite i gammla bilder på min fd 65HT ochhittade dessa, ursäkta den dålig kvalite. 1a och 3e bilden är från 95 den i mitten ärfrån 93.Som du såg på de tidigare bilderna på 65 motornså var det någon som målat även min motor blåvarför vet jag inte men motorns tillverkning ochihop monterings datum var augusti 1964 ? Citera
dacke January 7, 2005 Report January 7, 2005 Jag blev så uppspelt när jag såg hur snyggt det är med orginal färgerna så jag missade att din motor faktiskt också var blå innan renoveringen.. Det är ju ett tecken på att du har gjort ett bra jobb :wink: Citera
Recommended Posts