Jump to content

Säkrings-vox i högra A stolpe (belysningen)


William Johanzon

Recommended Posts

verkar redan vara bytt så det är bara plugga in och se om något är annorlunda programmerat.

när bilen lämnade fabriken stod det 7R3T-15604-GA som numera är ändrat till 7R3T-15604-GH

är något felprogrammerat får du åka till Bernsson USA bilar så får han koppla in datorn å försöka massera den

Ändrade %s av %s (%s)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 timmar sedan, corvette said:

verkar redan vara bytt så det är bara plugga in och se om något är annorlunda programmerat.

när bilen lämnade fabriken stod det 7R3T-15604-GA som numera är ändrat till 7R3T-15604-GH

är något felprogrammerat får du åka till Bernsson USA bilar så får han koppla in datorn å försöka massera den

Okej Kanon vad bra! Wow coolt du kunde se det, vad för hjälpmedel använde du? Går det får tag på sådan hjälp medel med? 

Så är det entligen ingen skillnad vad för två bokstäver det slutar i koden. Absolut ska höra med honom om det blir konstigt! 👍

Link to comment
Share on other sites

17 timmar sedan, William Johanzon said:

Okej Kanon vad bra! Wow coolt du kunde se det, vad för hjälpmedel använde du? Går det får tag på sådan hjälp medel med? 

Så är det entligen ingen skillnad vad för två bokstäver det slutar i koden. Absolut ska höra med honom om det blir konstigt! 👍

Jobbar på Grufman Bil så kan se det mesta 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 timmar sedan, corvette said:

Jobbar på Grufman Bil så kan se det mesta 😉

Haha okej då förstår jag, blir lite svårt för mig att se sådant då 😉👍

Kommer sedan beställa lite grejer från er! Fanns en del prylar man blev verkligen intresserad av jag har sett ni har! 😁👍

Link to comment
Share on other sites

6 timmar sedan, CMC-49 said:

Har en box som ligger   750:- frakt 99:-

FORD P/N     4R3T-14B476-BS

KIT:                 4R3T-15604-BS 

STÅR DET PÅ DEN.

Kanon tack i förhand! Har en vän som är i Usa och har hittat en säkrings-box med samma siffror förutom dem två sista bokstäverna. Men om han har inte fått tag i den återkommer jag till dig i sådanafall 👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...