William Johanzon May 8, 2019 Report May 8, 2019 (redigerad) Hejsan! Vart någonstans får man tag på inredningsdelar till en Ford Mustang Gt 07? Har kollat på massa hemsidor och kataloger hittar allt förutom detta. Förra ägaren har färgat med färg på på dörrsidorna. Har grå dörrinredning sedan svart målad färg som han har gjort. Samtidigt sitter allt inte riktigt 100 bra (Är inte ute efter styling delarna eller liknande, utan original delar) Ändrade %s av %s (%s) Citera
William Johanzon May 8, 2019 Author Report May 8, 2019 3 minuter sedan, mike85 said: Kolla bildelsbasen Kollat där med hittar inte den inredningen som jag har eller söker Citera
Corvette May 9, 2019 Report May 9, 2019 vad söker du? regnr? du kan mejla mig på peter@grufmanbil.se så slipper vi hålla på här så ska jag försöka hjälpa dig Citera
Ricksson May 9, 2019 Report May 9, 2019 har kompletta dörr sidor fram och bak samt in stegen ligger i svart. bra skick.. ring om det finns intresse 0761030194 finns i Uppsala. Citera
Recommended Posts