filselilling May 18, 2019 Report May 18, 2019 Är det någon som monterat in en baslåda i sin musse års 2014 i så fall vilken storlek och vart satt ni den Mvh Eva Citera
Peter61 May 19, 2019 Report May 19, 2019 Hej! Jag provade några olika varianter i min dåvarande 2005:a. Förstärkare under hatthylla å baslåda höger sida, baslåda platt på golvet. Provade olika element och förstärkare. Det bästa blev till slut en stor portad låda på cirka 75 liter som monterades mot baksätets ryggstöd å spelade bakåt. Mycket svår att få in å ut ur bilen men det gjorde jag bara nån gång om året. Förstärkare DLS A6 och Kicker L7 12”. Signal via en pac från bakre högtalare. Men allt beror ju på vad du vill ha för ljud å hur mycket pengar du vill lägga. Idag finns det fina färdigbyggda lådor med förstärkare. Citera
mike85 May 19, 2019 Report May 19, 2019 http://www.kalmarbilstereo.se/sv/product/289/JL-AUDIO-PROTUBE-6 Denna är den bästa du kan ha tycker jag. Har en 06a men under handskfacket funkar den i alla bilar. Hade två 12" i bagaget innan men den lilla 6an är bättre när du får basen närmare och har kvar all plats i bagaget. Jag har montrerat steget under hatthyllan i bagaget. Citera
filselilling May 19, 2019 Author Report May 19, 2019 ja det är ju bra att dom är lite mindre, och jag föredrar och ha dom i kupén ,tycker det blir bättre ljud, men hur kopplar man in den, har inte undersökt det så mycket, måste man ta bort någon panel för den ska ju kopplas ihop med stereon Citera
Recommended Posts