NightMaaN January 13, 2005 Report January 13, 2005 vacum till värmepaketet osv... någon som har koll på vart det ska anslutas till?altså vart vacumet ska komma från... mellan spjällen och styrningen har jag men inte vart det kommer till styrningen ifrån....ps. någon som har fördelare till 351c liggandes så jag kan få igång min motor i veckorna? Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 16, 2005 Report January 16, 2005 Hej.Du skriver lite luddigt vad det är du funderar över,vacum till värmepacket jag har inget vacum tillvärmepacket. Skulle gärna vilja att du förklarar lite närmare så kanskejag kan hjälpa dig en liten bit på vägen. :wink: Fördelare kan du söka efter i köpes istället för att läggadet här i ämnet. Moderator. Citera
Leffe N cmc712 January 16, 2005 Report January 16, 2005 jag har inget vacum till värmepacket. 71-73 som har eller har haft ac har vacuumstyrd ventilation. Citera
Gäst January 16, 2005 Report January 16, 2005 Hej Leffe.Jasså du menar AC vad är det, jag bara skojadedet är klart att det funnits AC men jag vill bara attfrågan skall vara helt och rätt ställd från början. Citera
NightMaaN January 16, 2005 Author Report January 16, 2005 haha... insåg inte att det var ac:n....jag såg bara att det satt en styrning vid värmereglagen och sedan lite slangar över till värmepaketet.. men visst vart kommer vacumet till styrningen till sc:n... ang. fördelare så har det löst sig... kom på säljes annonserna efter jag skrev... Citera
429SCJ-R January 16, 2005 Report January 16, 2005 Det skall finnas en vacuum burk monterad på höger stötdämpar torn inne i motorutrymmet, på den sida som är närmast torpedväggen. Citera
NightMaaN January 16, 2005 Author Report January 16, 2005 då vet jag en sak till som jag saknar.. aja.. det löser sig... men då vet jag att det bara är att plocka ett vacum ur en vacum reserv bara.. tnx Citera
Gäst January 17, 2005 Report January 17, 2005 Hej.Hittad en bild den 1970 men den kanske kan ge dig lite vägledning ändå. :wink: Citera
NightMaaN January 17, 2005 Author Report January 17, 2005 tackar tackar.. ska ut och titta lite på hur det ser ut på bilen om en stund... alltid bra att ha lite bilder att jämnföra med.. Citera
Recommended Posts