dilutenz July 13, 2019 Report July 13, 2019 Som trådstarten säger. Söker tips på person/firma som kan åta sig att söka varför min bil inte startar. Har stått i 10 år. Jag är ny i den här delen av landet och känner inte en kotte som ens har bilintresse. Larm som hängt sig eller annat? Jag kan inte ett skit om att mecka men vill köra min bil. (ja, jag har bytt bensin) Citera
dilutenz July 15, 2019 Author Report July 15, 2019 Tack! Stort tack du är den första som svarat på min fråga som jag slängt ut både till höger och vänster sen bilen kom hit 2011! Stort tack för svar! Citera
Corvette July 16, 2019 Report July 16, 2019 16 timmar sedan, dilutenz said: Tack! Stort tack du är den första som svarat på min fråga som jag slängt ut både till höger och vänster sen bilen kom hit 2011! Stort tack för svar! Oj lät ju tråkigt att du inte fått feed back av alla Ponny anhängare här Men Glenn på Bernsson fixar nog ditt problem galant Citera
Recommended Posts