Monshine January 19, 2005 Report January 19, 2005 Hej!Jag fick ett paket i dag med lite saker som jag bestält ifrån Summit Racing allt var i sin ordning.Men dom har även skickat med en CD-ROMvars innehåll bla skall vara 5xsurf hastigheten gratis i 50 dagar,jag började instalera den men jag avsluta närAmerica on line komm upp.Är det någon som har fått en och provat är det gratis eller får man en mega räkning från amerikat sen? Citera
Gäst January 19, 2005 Report January 19, 2005 Släng skivan, du har ingen som helst nytta av den.99.9% säker på att det bara är för jänkarna. Citera
MrTurbo_1645 January 19, 2005 Report January 19, 2005 Oj!Det var vågat! Jag trycker ALDRIG in någon sådan typ av skiva i min dator. Inget som man får med paket/tidningar etc. Fick virus av en skiva från en datatidning en gång. Efter det aldrig mer...Har hela min websida på datorn. Många års arbete som kan gå åt skogen. Dessutom misstänker jag att Audioslave har rätt. Troligen något för nätverket i USA... :wink: Citera
Monshine January 19, 2005 Author Report January 19, 2005 Den är slängd kastad borta.Tach för hjälpen. Citera
Recommended Posts