Mats Östberg November 22, 2019 Report November 22, 2019 Hej. EN nygammal medlem presentreras: Mats Östberg 1996, jag kommer tillbaka efter 5 år Mustang suget blev för mycket , så det blev en sådan i sommras. Ha det gott. /Mats 1 Citera
Palle W November 23, 2019 Report November 23, 2019 (redigerad) Givetvis välkommen igen Mats! Du är nu registrerad medlem CMC Men då du har registrerat dig med olika mejladresser på Forum och i Portalen, så noteras du inte som aktiv CMC-medlem här på Forumet. Givetvis funkar allt för övrigt. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Mats Östberg November 29, 2019 Author Report November 29, 2019 Hej. Hur har det blivit 2 olika adresser? Min mail adress är mats.ostberg44@outlook.com. Min postadress är Mats Östberg Per Matsväge 4 81191 SandvikenVar snäll och ändra. Mvh Mats Östberg Citera
Palle W November 29, 2019 Report November 29, 2019 (redigerad) Svaret på hur du har blivit registrerad med 2 olika mejladresser står i mitt svar ovan. Vill du ändra mailadress kan du göra det i Portalen. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts