Medin January 27, 2005 Report January 27, 2005 Skall montera ett rallypak på Mustang 65:a, men kan ej få varvräknaren att funka (vet att den funkar). Är det någon som har ett kopplingchema eller kan berätta hur det skall kopplas.Tack på förhandPeter Medinpe.medin@telia.com Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 27, 2005 Report January 27, 2005 Hej.Källa till skannade bilder Mustang Monthly Magazine. :wink: Citera
Fredrik fd 863 January 27, 2005 Report January 27, 2005 Precis vad jag behövde med. Men vad betyder "hot" i "Blue w/ black stripe: hot". Står vid klockans koppling..../ Fredrik Citera
Medin January 28, 2005 Author Report January 28, 2005 Tack så mycket, har för mig att jag kopplat så men jag får testa igen. Citera
Medin January 28, 2005 Author Report January 28, 2005 Precis vad jag behövde med. Men vad betyder "hot" i "Blue w/ black stripe: hot". Står vid klockans koppling..../ FredrikAntar att det betyder att kabeln skall kopplas till + Citera
Recommended Posts