Lars Alfredsson January 13, 2020 Report January 13, 2020 Palle som ansvarar för medlemsregistret har observerat att det har blivit något sämre med betalningsmoralen, dvs att betala i rätt tid. Vi hoppas att flertalet av våra nuvarande medlemmar har för avsikt att fortsätta med sitt medlemskap i klubben. Om ni inte önskar att vara medlemmar under 2020 så finns det en rutin för att gå ur klubben, dvs. att ni meddelar om önskat utträde till medlemsregister@mustangclubsweden.org . Att bara strunta i att betala är inte bra sätt, då det innebär extra arbete med att skicka påminnelsefakturor. Eftersom alla klubbfunktionärer jobbar ideellt så vill vi att ni själva underlättar så mycket som möjligt. Exempel på detta är att ha rätt kontaktuppgifter i Portalen. Utskickad klubbtidning kommer idag inte i retur med Postnords nya bestämmelser. Därför får vi ingen återrapportering angående felaktiga adresser. Visa hela artikel 2 Citera
Silverhingsten January 27, 2020 Report January 27, 2020 Hej har inte bet för jag sålt bilen ,,, går för tusan inte att ändra uppgifter hos er,,, har INGET LÖSENORD ,,,, kan ni inte ändra direkt nu. Mvh Jan rydell medl nr 2828 Citera
Norwall March 7, 2020 Report March 7, 2020 On 2020-01-27 at 17:15, Silverhingsten said: Hej har inte bet för jag sålt bilen ,,, går för tusan inte att ändra uppgifter hos er,,, har INGET LÖSENORD ,,,, kan ni inte ändra direkt nu. Mvh Jan rydell medl nr 2828 Hej! Skicka ett mail till vår medlemsregisteransvarige så kommer han hjälpa dig. Mvh Andreas Citera
Palle W March 8, 2020 Report March 8, 2020 20 timmar sedan, Norwall said: Hej! Skicka ett mail till vår medlemsregisteransvarige så kommer han hjälpa dig. Mvh Andreas Jan skickade mailbegäran om utträde 27/1 till mig. Fixades direkt Citera
Norwall March 8, 2020 Report March 8, 2020 4 timmar sedan, Palle W said: Jan skickade mailbegäran om utträde 27/1 till mig. Fixades direkt Jag visste väl att det går att lita på dig! Citera
Recommended Posts