Kapten Telge January 24, 2020 Report January 24, 2020 (redigerad) Hej Mustangvänner. För 2 veckor sedan levererade Hedins Akalla Stockholm min Mustang,till en viss ort genom att köra hem den fysiskt. Vid leverans så märkte jag att höger framdäck hade ett jack i däcksidan. Vi är fler vittnen både i bilsalongen samt vid leverans som kan intyga att skadan inte fanns vid spekulationen. Påtalade direkt för chauffören, som tillika är säljaren att detta accepteras inte. Fälgen har inga märken ,men däcket har...Säljaren fotade och sa, jag skickar till chefen.. Ringt och sökt säljaren, men denne svarar inte i telefon eller sms. Har viss korrespondens via mail, som kan kopieras i nytt mail till adress för Hedins egna utredningar men hittar inte på nätet. Nån som har adress till Hedins kundtjänst ? Fattar mej inte på deras sida alls . Nu har nån skitit i det blå skåpet. Jag köper inte en bil, som har skador vid lev, utan strid !!! Vad jag kräver är 2 nya däck fram samt balansering ihop med framvagnskontroll Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Kapten Telge June 3, 2020 Author Report June 3, 2020 Uppdatering av denna historia. Nu har Hedin "städat" röran som blev. Detta tack vara Corvettes inlägg om telefon nummer samt adress till chefen. Chefen tog tag i det och nu har jag 2 nya däck fram och fått framvagns intällningen kollad. Tack Corvette och tack chefen på Hedins Akalla. Säljaren som sålde bilen till mej kan fortplantade "ta sej i brasan " Då denne har svårt att hålla sej till sanningen. Case closed ! 4 Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.