Qenth January 29, 2005 Report January 29, 2005 Hej, har lite kvar med min Musse, typ Vind-ruta, Bakruta, inställning av frammvagn och naturligtvis att starta upp motorn, Där efter tänkte jag lämna in bilen för bästa rost behandling av Mussen, har ni några synpunkter på detta? Har ett svagt minne av att det skulle finnas några bröder ute på Ekerö ( stocholms trackten ), som var bra på sånt, men nu var det så länge sedan jag hörde om dem, att jag är osäker på om dom finns kvar. Dom skulle vara det bästa man kunde få, då, och det är ju det bästa jag vill ha, naturligtvis. Hoppas någon vill tippsa mig om detta. Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 31, 2005 Report January 31, 2005 Hej.Det är idag mycket svårt att få den gamla typen av rost-skyddsbehandling, men den nya typen är inte sämmre.Det finns en firma i Brandbergen söder om Stockholmsom är kända för att göra detta kladd job bra, har inte adress och tel nr men det bord gå att hitta på eniro. :wink: Citera
Recommended Posts