March 29, 20204 yr comment_171421 Jag har monterat 20” shelby Gunmetal hjul på mustangen. 9,5x20” fram. 11x20” bak.
March 29, 20204 yr comment_171437 8 timmar sedan, Robban1 said: Jag har monterat 20” shelby Gunmetal hjul på mustangen. 9,5x20” fram. 11x20” bak. Fy fan vad snyggt 👍
March 31, 20204 yr comment_171477 Blev snyggt det där @Robban1 ! Jag får väl dela någon bild på min pärla också. @RRS550 föder ju snart hela forumet med fälgar, så också mig 🙂 . Här en par bilder med 20" P51:orna som är till för gata och bana. Sen en bild på mina nya VMS wheels som är till för, ni vet vad.... Som synes på bilden är det dock inte riktigt rätt före för de nya däcken på mina breddgrader än 🙂 . Jag har en hel del annat kul på gång också men det får vi ta en annan gång....
April 1, 20204 yr comment_171488 13 timmar sedan, Richard Nordström said: Blev snyggt det där @Robban1 ! Jag får väl dela någon bild på min pärla också. @RRS550 föder ju snart hela forumet med fälgar, så också mig 🙂 . Här en par bilder med 20" P51:orna som är till för gata och bana. Sen en bild på mina nya VMS wheels som är till för, ni vet vad.... Som synes på bilden är det dock inte riktigt rätt före för de nya däcken på mina breddgrader än 🙂 . Jag har en hel del annat kul på gång också men det får vi ta en annan gång.... 😄 Mycket bra! Richard vill se några 9-or i år Ser bra ut @Robban1 Ändrade %s av %s (%s)