Gtttggg March 29, 2020 Report March 29, 2020 Jag har monterat 20” shelby Gunmetal hjul på mustangen. 9,5x20” fram. 11x20” bak. 2 Citera
Darkis March 29, 2020 Report March 29, 2020 8 timmar sedan, Robban1 said: Jag har monterat 20” shelby Gunmetal hjul på mustangen. 9,5x20” fram. 11x20” bak. Fy fan vad snyggt Citera
Gtttggg March 29, 2020 Author Report March 29, 2020 4 timmar sedan, DarKIs said: Fy fan vad snyggt Tackar Citera
Richard Nordström March 31, 2020 Report March 31, 2020 Blev snyggt det där @Robban1 ! Jag får väl dela någon bild på min pärla också. @RRS550 föder ju snart hela forumet med fälgar, så också mig . Här en par bilder med 20" P51:orna som är till för gata och bana. Sen en bild på mina nya VMS wheels som är till för, ni vet vad.... Som synes på bilden är det dock inte riktigt rätt före för de nya däcken på mina breddgrader än . Jag har en hel del annat kul på gång också men det får vi ta en annan gång.... 2 Citera
RRS550 April 1, 2020 Report April 1, 2020 (redigerad) 13 timmar sedan, Richard Nordström said: Blev snyggt det där @Robban1 ! Jag får väl dela någon bild på min pärla också. @RRS550 föder ju snart hela forumet med fälgar, så också mig . Här en par bilder med 20" P51:orna som är till för gata och bana. Sen en bild på mina nya VMS wheels som är till för, ni vet vad.... Som synes på bilden är det dock inte riktigt rätt före för de nya däcken på mina breddgrader än . Jag har en hel del annat kul på gång också men det får vi ta en annan gång.... Mycket bra! Richard vill se några 9-or i år Ser bra ut @Robban1 Ändrade %s av %s (%s) 2 Citera
Recommended Posts