Mita May 17, 2003 Report May 17, 2003 Hej har försökt få ut själva låskolven ur tändningslåshusetmen går bet ! måste man öppna hela hel svarta bakstycket ?tacksam för tipps ! HT 68 Citera
Pelle cmc 375 May 17, 2003 Report May 17, 2003 Jag höll på i timmar med min, fick sen tips på nordicmustang forum sen gick det på minuter. Jag har en 64 men det är nog samma. Det finns ett mycket litet hål på framsidan, (jag tog en kraftig nål av frugan ock klippte av spesten). När du har nyckeln i läge off ska du kunna sticka in nålen några centimetrar, bara för att kolla att den inte är för tjock. Tag sedan bort den och vrid nyckeln till läge acc då känner du med nålen att det finns ett litet fjädrande stifft någon millimeter in tryck på det samtitigt som du vrider nyckeln ytterligare åt vänster (har jag för mig) sen får du ut alltihop. Detta blev en lång förklaring hoppas det funkar.Mvh Pelle Citera
Mita May 18, 2003 Author Report May 18, 2003 Man tackar för tippset Pelle! höll själv på i timmarmen nu gick det ju som en dans,rena kassaskåpstricket !!Mvh Mita Citera
Pelle cmc 375 May 18, 2003 Report May 18, 2003 Kul att det funkade, det är så här man hoppas att ett forum ska funka. Hoppas att jag får hjälp med min färgfråga det börjat bli kris.Hälsn Pelle Citera
Mita May 18, 2003 Author Report May 18, 2003 Håller med ! kann tyvärr inte hjälpa dej med färgfråganpå rak arm !Mvh Mita Citera
Recommended Posts