Berndtog August 24, 2020 Report August 24, 2020 Tappat mitt gt-emblem. Skulle vilja ha något annat. Kanske ponnyn. Någon som gjort något snyggt? Citera
Corvette August 25, 2020 Report August 25, 2020 Själv kör jag utan men denna dekal är poppis i USA Citera
Gtttggg August 25, 2020 Report August 25, 2020 Det verkar som att det matta materialet kring GT bokstäverna lossnar efter en tid. Fler som har upptäckt det? Det sitter antingen fastklistrad eller med dubbelsidig tejp. Citera
Berndtog August 25, 2020 Author Report August 25, 2020 Min lossnade hela rundeln. Satt med piggar. Små hål kvar. Funderar på att foliera. Citera
Gtttggg August 26, 2020 Report August 26, 2020 (redigerad) 12 timmar sedan, Berndtog said: Min lossnade hela rundeln. Satt med piggar. Små hål kvar. Funderar på att foliera. Om du har kvar nybilsgaranti, kan du få nytt GT emblem alt häst av Ford. Häst loggan istället för GT är original för ecoboost Mustang. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Tobbe1977 August 26, 2020 Report August 26, 2020 Jag dippat mitt GT emblem mattsvart och folierat hela rampen. Tkt det blev rätt ok för en liten peng.. Citera
Recommended Posts