Rickard Allardh October 1, 2020 Report October 1, 2020 Tänkte köpa nya bromsbelägg till min Boss 302 och jag är INTE intresserad av original. Anledningen är att de är som att tömma en dammsugarpåse med bromsdamm på dem efter 10 minuters körning. Jag har fått ett riktigt bra pris på EBC Red Stuff (körde dem på min gamla Mondeo ST220 som jag piskade en del på bana). Hur är de idag? Håller de för aktiv körning/eventuellt lite bana? Citera
Corvette October 1, 2020 Report October 1, 2020 Här köper du riktiga saker, lämpligt fram R18 och bak R12 https://www.opmustang.com/store/c25/BRAKES_.html#/ Citera
Rickard Allardh October 1, 2020 Author Report October 1, 2020 Funkar de för gata oxå? Inget gnissel och sånt när man cruisar i stan? Citera
Corvette October 1, 2020 Report October 1, 2020 (redigerad) Du kan ju inte få allt Isf ska du ända ner till R8 om du vill vara säker på att inte få missljud Ändrade %s av %s (%s) Citera
Rickard Allardh October 1, 2020 Author Report October 1, 2020 Jo fast EBC funkar väl? Det var ju mest det som var frågan. PFC och Pagid är svinbra jag vet det men åker ju som sagt MEST lugnt Citera
Rickard Allardh October 1, 2020 Author Report October 1, 2020 Hahahaha. Du skulle åkt med oss hem från Gripsholms Slott -> Gnesta och vidare ut på E4:an. Gick nästan lagligt någon gång. Egentligen är det faktiskt bromsdammet som är mest irriterande. Citera
Corvette October 1, 2020 Report October 1, 2020 det är nackdelen med att ha cabb eller fördelen... att man inte blåser på som man gjorde när man hade coupe kör en lackförsegling av fälgarna så blir de lätta att hålla rena sedan Citera
Rickard Allardh October 1, 2020 Author Report October 1, 2020 Jag har kört Tershine Refract på dem men polaren ska få gå över med riktig keramisk behandling på dem. Sen blir det inte Redstuff utan troligtvis Bluestuff eller Yellowstuff. Citera
Recommended Posts