Administratör October 29, 2020 Report October 29, 2020 I år kommer du få fakturan för medlemskapet 2021 via e-post. Fakturorna skickas efter midnatt fredagen den 30/10. Du kan sedan själv välj om du vill betala med kort, Swish eller via bankgiro som tidigare år. För att betala med kort eller Swish använder du den länk som finns i mailet eller på din faktura. Eller via Mina Sidor i vårt medlemssystem. Betalningen görs via vår betalleverantör Nets. Din betalning registreras då direkt. Vid betalning med Bankgiro kan det ta upp till ca 10 dagar innan din betalning registreras. Fakturan för 2021 kommer även i år skickas via MFM#4 som kommer i december. Fakturan hittas även på "Mina Sidor" i vårt medlemsregister. https://medlem.mustangclubsweden.org Chatten i medlemsregistret kommer vara öppen under helgen för eventuella frågor och vi svarar i den mån vi kan. Visa hela artikel Citera
Corvette October 30, 2020 Report October 30, 2020 Men det gick inget bra med familjemedlemskapet.... någon som fick rätt summa som valt familjemedlemskap?? Citera
Corvette October 30, 2020 Report October 30, 2020 (redigerad) Spännande nu fick jag en faktura till för familjemedlemskap Betalat och klart Ändrade %s av %s (%s) 1 Citera
Administratör October 30, 2020 Author Report October 30, 2020 5 timmar sedan, Junkers said: Ingen möjlighet till swish för mig där. NETS har problem med Swish just nu. Vi väntar på att dom skall lösa det. Kort fungerar dock finemang, även om Swish såklart är enklare Citera
Corvette October 30, 2020 Report October 30, 2020 24 minuter sedan, Administratör said: NETS har problem med Swish just nu. Vi väntar på att dom skall lösa det. Kort fungerar dock finemang, även om Swish såklart är enklare Gick ju lika enkelt med kort tycker jag 1 Citera
Administratör October 30, 2020 Author Report October 30, 2020 7 minuter sedan, corvette said: Gick ju lika enkelt med kort tycker jag Visst är det så, men man har ju inte alltid med sig plånboken Telefon finns ju alltid inom 2dm omkrets Citera
Corvette October 30, 2020 Report October 30, 2020 9 minuter sedan, Administratör said: Visst är det så, men man har ju inte alltid med sig plånboken Telefon finns ju alltid inom 2dm omkrets men gu, du som verkar va i framkant vet väl att man numer har kortet i mobilen också 1 Citera
Gtttggg October 30, 2020 Report October 30, 2020 1 timme sedan, corvette said: men gu, du som verkar va i framkant vet väl att man numer har kortet i mobilen också Kortet i mobilen kallas simkort. 1 Citera
Musse18 November 7, 2020 Report November 7, 2020 Har fått dubbla mejl med några sekunders mellanrum. Dock inte identiska. Det som skiljer är OCR-numret. Hur ska jag hantera detta? Citera
Lars Alfredsson November 7, 2020 Report November 7, 2020 5 timmar sedan, Musse18 said: Har fått dubbla mejl med några sekunders mellanrum. Dock inte identiska. Det som skiljer är OCR-numret. Hur ska jag hantera detta? Kontakta medlemsansvarig så det blir utrett. Citera
Administratör November 8, 2020 Author Report November 8, 2020 On 2020-11-07 at 12:46, Musse18 said: Har fått dubbla mejl med några sekunders mellanrum. Dock inte identiska. Det som skiljer är OCR-numret. Hur ska jag hantera detta? Hej Korrekt några av er fick två fakturor. Detta härrörde från flytten till det nya systemet. Den sista fakturan, dvs den med högst fakturanummer är den du skall betala. Vi har publicerat information om det på "Mina Sidor". Detta är korrigerat och händer inte igen. Citera
Stefan Ryen November 9, 2020 Report November 9, 2020 Om man inte fått någon faktura i mailen? Skickar ni ut den igen? :) Citera
Administratör November 9, 2020 Author Report November 9, 2020 19 minuter sedan, Stefan Ryen said: Om man inte fått någon faktura i mailen? Skickar ni ut den igen? Hej Stefan, din faktura skickades den 30:e. Ser dock att den 30 januari så fick vi från din epostlevernatör att ett mail som vi skickat var markerat som SPAM. Därav slutar vårt system att skicka mail till dig. Jag har nu släppt upp den spärren igen, men om det händer igen så kommer systemet automatiskt sluta skicka mail. Det behöver inte vara du som aktivt klickat, utan det kan vara din leverantör som av någon anledning inte tycker det är ok. Såg att det var en företagsadress, kan vara därför. Kolla om du fått något nu, jag håller koll i loggarna. Fakturan hittas även på "Mina Sidor" i medlemssystemet. https://medlem.mustangclubsweden.org Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.