Gtttggg November 22, 2020 Report November 22, 2020 Det har kommit in ny version av Mustang till Ford som heter 55 edition. Det är nya original 19" fälgar, stripes som går från luftscoopen på huven och bakåt som skiftar från svart till bilens färg samt stripes längs nederkanten på sidan av dörrar och skärmar. Klädsel och dörrpaneler i skinn/mocka och kolfiberpaneler på instrumentbrädan. Denna option verkar kosta 35 000 enligt prislappen för bilen. Citera
Corvette November 23, 2020 Report November 23, 2020 Tror de bara finns en kvar på blocket med denna option, de andra är redan sålda Citera
Gtttggg November 23, 2020 Author Report November 23, 2020 17 minuter sedan, corvette said: Tror de bara finns en kvar på blocket med denna option, de andra är redan sålda Är bilen röd och cab? Den står hos Ford trestad. Citera
Gtttggg November 23, 2020 Author Report November 23, 2020 Just now, corvette said: Yes den är det Hur många finns det? Begränsad upplaga? Citera
Corvette November 23, 2020 Report November 23, 2020 Har nog bara sett ett 20 tal på blocket, var mest sugen på en Lime grön rackare Men regeringen skulle ju ha cab så de blev inget med den Citera
Gtttggg November 23, 2020 Author Report November 23, 2020 3 timmar sedan, corvette said: Har nog bara sett ett 20 tal på blocket, var mest sugen på en Lime grön rackare Men regeringen skulle ju ha cab så de blev inget med den Det är härligt med cab men det är smaksak. Citera
Corvette November 23, 2020 Report November 23, 2020 (redigerad) 44 minuter sedan, Robban1 said: Det är härligt med cab men det är smaksak. Skulle aldrig ta ut den på banan å piska den som jag gjort med mina Couper Är nice med ruffs i håret på sommaren, och man kan köra undan med den på vägen iaf Samt jag kan sitta bak om taket är nere Ändrade %s av %s (%s) Citera
Gtttggg November 23, 2020 Author Report November 23, 2020 5 timmar sedan, corvette said: Skulle aldrig ta ut den på banan å piska den som jag gjort med mina Couper Är nice med ruffs i håret på sommaren, och man kan köra undan med den på vägen iaf Samt jag kan sitta bak om taket är nere Ja, cab är inte lämplig för körning på bana. kan du inte sitta bak om taket är uppe? Takhöjden är högre jämnfört med fastback. Citera
Corvette November 24, 2020 Report November 24, 2020 13 timmar sedan, Robban1 said: Ja, cab är inte lämplig för körning på bana. kan du inte sitta bak om taket är uppe? Takhöjden är högre jämnfört med fastback. Nope går inte, i fastbacken var det inte ens värt försöket Citera
Gtttggg November 24, 2020 Author Report November 24, 2020 4 timmar sedan, corvette said: Nope går inte, i fastbacken var det inte ens värt försöket Okej. Jag har själv problem att sitta i baksätet pga rutan till fastback är lägre än Mustang 2005-2009. För en cab, går det lättare att sitta bak för mig. Citera
Recommended Posts