Attila April 2, 2021 Report April 2, 2021 Bästa Mustang vänner! Körde 150km med min GT 2002. Stannade motorn för att förbereda garagen men efter ca. 15 min vill den inte starta. Startmotorn går runt, säkringar är hela, restart knappen kollad, tagit av batterikabeln för omstart och rengjort kontakterna med WD40. Ej bytt bränslepumpsrelän ännu men fått den tipsen. Vad kan jag göra mer tror ni? Tacksam för alla tips! Citera
Corvette April 6, 2021 Report April 6, 2021 Du borde ju höra ett vin från pumpen när du slår på tändningen Det lyser ingen stöldsymbol i instrumentgruppen? Citera
Attila April 6, 2021 Author Report April 6, 2021 Tack! Hör att pumpen går nog igång men tyvärr ingen lysande lampa på paneln..... Citera
Corvette April 7, 2021 Report April 7, 2021 11 timmar sedan, Attila said: Tack! Hör att pumpen går nog igång men tyvärr ingen lysande lampa på paneln..... Det är bra att den inte lyser, ett problem mindre. Det är ju luft gnista och bränsle Går pumpen och du har bränsle fram så har du bara två saker kvar nu Citera
Attila April 7, 2021 Author Report April 7, 2021 Startade nu plötsligt utan att ha gjort något. Kan något ha blivit överhettad och fungerar efter att ha svalnat? Bränslepumps eller annan relä? Ett mysterium Citera
Recommended Posts