labra March 22, 2005 Report March 22, 2005 Har nu slipat ner bilen inför lack, det visade sig att bilen varit grön original.Jag har kommit fram till att färgen heter New Lime och har nummer 2047 i PPG s katalog. Problemet är att jag inte hittar något "recept" på denna färg.Bilen är en 69 cab.Kan nån hjälpa mig med detta.( har försökt utan framgång via tekniksidan ) Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 22, 2005 Report March 22, 2005 Hej.Ska det verkligen vara New Lime , jag har kollat en del iminna böker och kan bara hitta Lime Gold (I) 1969 som enstandardfärg. Har du koden på dörren , anledningen till att jag frågarär att New Lime 1969 är en specialbeställd färg och denhar en helt egen kod på dörrens id bricka. Det kan vara därför det inte finns något recept på NewLime efter som den är så udda. :wink: Citera
JohnRB March 22, 2005 Report March 22, 2005 Vist er New Lime en 69 farge. Fargekode 2. Din bil er en av 579 i følge K. Marti.John Citera
Recommended Posts