Pernolf cmc 558 March 22, 2005 Report March 22, 2005 Jag har 4 bilar, en PV -57 som stått i 10 år, se den kanske inte räknas..Men iaf, 3 bilar varav 2 är inreggade.en 244 Turbo som går på sommaren, en 245:a som går året runt, och sen så Mustangen.Men, nu har volvo pajat, förmodligen topplockspackningen som gett upp.Så nu har jag bara en bil i bruk.och vad gör man, om man ska vara på arlanda kl. 0800 och hämta en massa prylar sen fortsätta ner till Sthlm. Färden startar i Örebro för övrigt.Och det finns inte en chans att prylarna får plats i mustangen.jo, det fick bli att åka till Statoil nu ikväll, och hyra mig en kombi.Hyra en bil kändes väldigt konstigt.Så sthlm i morron, sen fixa kombin på torsdag, sen åker man iväg till Elmia på fredag morron.Tröstar mig med att det inte går åt lika mycket bensin iaf.. Citera
Gäst March 22, 2005 Report March 22, 2005 Kunde du inte slängt på vinterdäck på din 244 turbo?Eller är den ultramegasuperdupertrimmad så den är okörbar när det är lite taskigt väglag? Citera
Pernolf cmc 558 March 22, 2005 Author Report March 22, 2005 Kunde du inte slängt på vinterdäck på din 244 turbo?Eller är den ultramegasuperdupertrimmad så den är okörbar när det är lite taskigt väglag?Den är jag super rädd om, en orginalare med 16800mil på mätaren, en riktig pärla faktiskt.Den tar nog inte alla saker jag ska lasta heller... Citera
Recommended Posts