klubben March 27, 2005 Report March 27, 2005 Fick min nya mustang igår och den uppfyller alla högt förväntningar än så länge. Har också införskaffat mig nya glas med orange färg för att det ska bli så rätt som möjligt. Läste i tidigare inlägg om hur man går till väge och spottade mig i näven och tänkte att detta ska jag lösa. Men efter 5 minuter är det tvärnit. Inte samma koppling i det nya "lamp-paketet" som i det gamla. Så nu har jag kört fast. Kan inte ta egna beslut eftersom jag är rädd att sabba något . Har en dag imorgon ledigt och det vore synd och inte försöka innan man kör den till verkstaden Skickar lite bilder på bilarna (en ska dock bort, men det är lite kaxigt) och bilder på kopplingarna ifall någon har ett sista minuten tips. Citera
klubben March 27, 2005 Author Report March 27, 2005 F...n tog bilderna vägen då.. funkade ju häromdagen. Testar och starta om. Kommer snart igen.. Citera
Recommended Posts