Micke B March 27, 2005 Report March 27, 2005 Bara så ni vet så går Bullit på TCM ikväll :wink: Citera
LupusRex March 27, 2005 Report March 27, 2005 Attans.Här ute i obygden är man ju välsignad med skogsmulle-TV - med hjälplig bild på fyran, förutsatt att det inte är kallt ute. Citera
Gäst March 27, 2005 Report March 27, 2005 Har man inte möjlighet att se den på "tv" så köper man den på dvd smidigt att slänga på när man vill! Citera
mats g johansson May 29, 2005 Report May 29, 2005 Bullit kommer på statliga kanalen (svt) den 16 juni. Se http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=20789 Citera
SvenT cmc728 May 29, 2005 Report May 29, 2005 Är själva filmen sevärd?Laddade ju ner den för jakten men rekommenderar ni att man tittar på den i sin helhet?Tycker dialogen är så tafflig i gamla filmer.//Sven Citera
NiklasW May 29, 2005 Report May 29, 2005 Är själva filmen sevärd?Laddade ju ner den för jakten men rekommenderar ni att man tittar på den i sin helhet?Tycker dialogen är så tafflig i gamla filmer.//SvenKlart du ska se hela filmen, då blir känslan bättre i biljakten när du vet den fullständiga bakgrunden till den. Förövrigt tycker jag att det alltid är en upplevelse att se miljöerna i 60-talsfilmer, när alla muskelpaket gick som bruksbilar på gatorna Storyn är inte så tokig heller. Citera
SvenT cmc728 May 30, 2005 Report May 30, 2005 Hehe, tyckte jag såg min egen bil i biljaktsscenen så jag stoppade filmen och försökte zooma in men sen kom jag på att bilen är original signal-röd så det kan ju nästan omöjligt vara min kärra :-D Och vad är sannolikheten för det egentligen? Men otroligt tufft hade det varit iallafall....//Sven Citera
Recommended Posts