March 27, 200520 yr comment_15587 Attans.Här ute i obygden är man ju välsignad med skogsmulle-TV - med hjälplig bild på fyran, förutsatt att det inte är kallt ute.
March 27, 200520 yr comment_15591 Har man inte möjlighet att se den på "tv" så köper man den på dvd smidigt att slänga på när man vill!
May 29, 200520 yr comment_18385 Bullit kommer på statliga kanalen (svt) den 16 juni. Se http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=20789
May 29, 200520 yr comment_18386 Är själva filmen sevärd?Laddade ju ner den för jakten men rekommenderar ni att man tittar på den i sin helhet?Tycker dialogen är så tafflig i gamla filmer.//Sven
May 29, 200520 yr comment_18408 Är själva filmen sevärd?Laddade ju ner den för jakten men rekommenderar ni att man tittar på den i sin helhet?Tycker dialogen är så tafflig i gamla filmer.//SvenKlart du ska se hela filmen, då blir känslan bättre i biljakten när du vet den fullständiga bakgrunden till den. Förövrigt tycker jag att det alltid är en upplevelse att se miljöerna i 60-talsfilmer, när alla muskelpaket gick som bruksbilar på gatorna Storyn är inte så tokig heller.
May 30, 200520 yr comment_18419 Hehe, tyckte jag såg min egen bil i biljaktsscenen så jag stoppade filmen och försökte zooma in men sen kom jag på att bilen är original signal-röd så det kan ju nästan omöjligt vara min kärra :-D Och vad är sannolikheten för det egentligen? Men otroligt tufft hade det varit iallafall....//Sven