Bullen May 24, 2003 Report May 24, 2003 Mina 2 systrar som tillsammans äger och renoverar en gård utanför Malmö har en stor fin lada, och medans dom inte kan nyttja ladan själva så hyr dom ut den till en kille...Håkan...som importerar usa bilar. Och även om mussar ligger överst på min lista så finns det en hel den fina go bitar att titta på i ladan.I och med införskaffandet av en digitalkamera så har jag ju nu möjlighet att dela med mig av ögongodiset i ladan, så klicka er fram och njut !!! http://web.newstam.com/gallery/gallery.asp Citera
rossander May 24, 2003 Report May 24, 2003 Hej!Det var bra bilder du tagit. Killen ser ut att ha en del trevliga objekt! Är de till salu? Kanske vet du hur man kommer i kontakt med Håkan?/rossander Citera
Bullen May 24, 2003 Author Report May 24, 2003 Bara skicka ett mail eller ett PM här på sidan så kan du får hans tele nr, vill inte skriva det här efter som då bli säkert mitt inlägg flyttat till - Till Salu delen av forumet och jag vill ju inte annonsera utan mest dela med mig av lite fina bilder. Citera
Recommended Posts