March 28, 200520 yr comment_15619 Är det någon som vet vad som skiljer på motorfästena mellan caben och HT/FB? Jag har nämligen just konstaterat att motorkuddarna till HT/FB inte passar på min cab men vad som gör att det måste vara olika kuddar kan jag inte fatta, har kollat på dom 2 HTar som står i samma garage men jag kan inte se att det skulle skilja något på framvagnsbalken. Motorfästena som bultas i framvagnsbalken ska också vara andra till en cab enl. diverse kataloger som jag bläddrat i.Måste ju lösa dethär problemet omgående, det är ju snart vår för 17...!!!
March 28, 200520 yr comment_15627 Hej, motorfästena till en convertible är kraftigare än till en hardtop/fastback. Det är tjockare gods har jag för mig. Fråga mig inte varför... :wink:
March 29, 200520 yr Author comment_15658 OK! Då har vi rett ut det så långt. Då borde man ju alltså kunna använda samma motorkuddar om man får tag i motorfästen till en HT/FB??
April 1, 200520 yr comment_15814 är olika från 71-72. Jämförde mina mot Nicklas och de skillde åt. Har inte hittat någon som säljer nya till 1973. Strangeeeeeeeeee.........