1941 September 5, 2022 Report September 5, 2022 Cabriolet krångel. När jag skulle fälla upp suffletten, sotande den plötsligt Jag har kollat säkringarna under ratt och i motorrummet, men dom verkar vara hela. Finns det några fler säkringar som tillhör cabmotorn? Ska det inte finnas reläer? Citera
1941 September 5, 2022 Author Report September 5, 2022 Tack för ditt svar. Det verkar som reläerna sitter vid cabmotorn. Det finns tydligen bara två säkringar, dom bör ju gå först då suffletten träffar på ett motstånd vid uppfällande. Citera
Corvette September 5, 2022 Report September 5, 2022 om du hjälper cabben med handkraft, kommer den upp då medan du trycker på knappen? ifall den gör det så har du säkert en cabkolv som läcker Citera
1941 September 5, 2022 Author Report September 5, 2022 Det händer inget när jag trycker på knappen. Ingen motor som går och cabben rör sig inte. Visst kan jag kanske trycka upp den med muskelkraft, men den känns ganska stum. vet du var reläerna sitter och om det finns någon mer säkring. Jag får väl mäta mig fram och hoppas att hitta felet, utan att byta cabbmotor. Citera
Corvette September 5, 2022 Report September 5, 2022 Och du har kollat båda säkringarna? Är ju en i bilen samt en i motorrummet Citera
1941 September 5, 2022 Author Report September 5, 2022 Ja dom är ok. Tack för hjälpen, jag får fortsätta att kolla var det finns ström. Citera
1941 September 5, 2022 Author Report September 5, 2022 Ja dom är ok. Tack för hjälpen, jag får fortsätta att kolla var det finns ström. Nu har jag elschema som du skickat. Tack Citera
1941 September 6, 2022 Author Report September 6, 2022 Tack för hjälpen. Det är tur att klubben har dig Citera
Recommended Posts