March 29, 200520 yr comment_15651 Hittade en liten plåt med denna beteckning i mitt motorrum vad betyder den.79 kan ha varit något före vänstra övre hörnet är borta.15 03K 63C 3GOT M112923 G MED AVA MLP TT DE CL RMFörstår att den har med bilens ID att göra men hare lite problem att tyda den.Kul om någon kunde hjälpa mig MVH Johan
April 1, 200520 yr comment_15802 kolla http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ht=bucktagförkortningarna på den tyska sidan kan ge en hint men alla stämmer nog inte?!LP=Louvered Panel (the back window sport slats)TT=Two Tone Hoodor 67 specific two tone lower taillight paelDE=Dual Exhaust CL=Convenience Lights RM=Rocker Moldings (or Racing Mirrors depending on assembly plant)*
April 10, 200520 yr comment_16213 Hittade en liten plåt med denna beteckning i mitt motorrum vad betyder den.79 kan ha varit något före vänstra övre hörnet är borta.15 03K 63C 3GOT M112923 G MED AVA MLP TT DE CL RMFörstår att den har med bilens ID att göra men hare lite problem att tyda den.Kul om någon kunde hjälpa mig MVH JohanDenne platen (bucktag) inneholder koder på options som medførte ekstra arbeid på karroseriet, for eksempel ett ekstra hull eller en brakett osv...