Peter Friberg September 15, 2022 Report September 15, 2022 Hej! Jag bor på Lidingö och har en GT 2006 som jag köpte förra året hos Oscarssons Bil i Mellerud. Bilen köptes ny hos Exclusive Cars av förre ägaren som höll den i garage och körde lite på somrarna. Den hade bara gått 1400 mil när jag tog över! Bilen är torch red med automat. 100 % original. Nu min daily driver maj-september. Allt gott! Peter Friberg 1 Citera
Peter Friberg September 16, 2022 Author Report September 16, 2022 Tack! Jag är väldigt glad. Svårt att hitta sådana. Citera
Peter Friberg September 16, 2022 Author Report September 16, 2022 Ja! Ser mycket fram emot detta. Citera
Corvette September 16, 2022 Report September 16, 2022 (redigerad) tar med orderblocket så ska vi få den mer personlig just för dig... känner mig som en budbil imrogon, kablage, filter, hjulmuttrar, emblem osv ... vad gör man inte för sina Musse vänner och en Peter till gör det bara roligare då jag och femtielva andra lyssnar till detta vackra namn Ändrade %s av %s (%s) Citera
Peter Friberg September 16, 2022 Author Report September 16, 2022 Tack! Det enda personliga jag skulle önska mig är textilmattor med tri bar-logga. Men det verkar svårt. Citera
Corvette September 16, 2022 Report September 16, 2022 1 timme sedan, Peter Friberg said: Tack! Det enda personliga jag skulle önska mig är textilmattor med tri bar-logga. Men det verkar svårt. Ford har spärrat det så det går ej att få tyvärr Vi ville också ha det men det blev mattor med frugans och mitt namn på istället Citera
Rsracing September 17, 2022 Report September 17, 2022 23 timmar sedan, Peter Friberg said: Tack! Det enda personliga jag skulle önska mig är textilmattor med tri bar-logga. Men det verkar svårt. Kul med lite olika logga på mattorna, blev väldigt nöjd med mitt val. Citera
Recommended Posts