Peppe68 December 13, 2022 Report December 13, 2022 Har blivit upp växt med Ford prägeln från grunden. Är utbildad mekaniker sedan 36 år Ford vw Audi Skoda seat limousine lång lista och det hinner vi inte med nu. Och jag har altid velat ha en Mustang. Så den letar jag efter efter mina arbets år så söker jag inget gammalt objekt. Det ska vara en nyare 2017 -2018 så vi får se vad våren för med sig ha en bra jul all mustang älskare / peter Citera
Peppe68 December 13, 2022 Author Report December 13, 2022 24 minuter sedan, Peppe68 said: Har blivit upp växt med Ford prägeln från grunden. Är utbildad mekaniker sedan 36 år Ford vw Audi Skoda seat limousine lång lista och det hinner vi inte med nu. Och jag har altid velat ha en Mustang. Så den letar jag efter efter mina arbets år så söker jag inget gammalt objekt. Det ska vara en nyare 2017 -2018 så vi får se vad våren för med sig ha en bra jul all mustang älskare / peter Glömde skriva med Peter Paavilainen från Åkersberga Citera
Vapor December 14, 2022 Report December 14, 2022 Låter som ett bra val! Välkommen och lycka till!! Citera
Recommended Posts