Pelle cmc 375 April 1, 2005 Report April 1, 2005 Jag såg för ganska länge sedan en sida som beskriver var alla dekaler ska sitta, men då var det ganska långt kvar på min renovering, och nu när det närmar sig slutet hittar jag den inte. Någon som vet någon bra hänvisning?Pelle(Snart klar) Citera
dacke April 1, 2005 Report April 1, 2005 Jag vet inte om det är denna sidan du menar men här finns dekal anvisning....http://www.safecode.net/mustangproject/ ... nloads.htm Citera
Gäst April 2, 2005 Report April 2, 2005 Hej.Dekalplaceringen kan vara lite olika beroende påvilken montör som monterade den på fabriken. Angivna platser finns och placeringstället är nästintill densamma på 65-66 i övrigt är det ocksåganska snarlikt. Jag lägger ut två bilder på 66 så ser du lite av skillnadenb.l.a. på luftrenaren där enligt mitt tycke dekalen förtändstift har hamnat fel på den stora bilden. :wink: Citera
Gäst April 2, 2005 Report April 2, 2005 Här är den större bilden där dekalen för tändstiftär lite tveksam, notera att det sitter en dekal för kylarvatten på den lilla bilden, framför kylaren. Citera
Recommended Posts