Jump to content

Köper en Mustang 2018 - Vinter och parkering på gatan...Ursäkta engelska


Miami

Recommended Posts

Hi, 

I am looking at buying a Mustang, I had one in the states (Florida) and would like to buy one here as its my favorite car. I had a question regarding having one of these in Stockholm. I would be parking the car on the streets, am I allowed to cover the car if it is on the street? I was thinking in Winter to drive very little if snow. Would even driving in winter due to the stones etc cause a lot of damage if it is lower?

Would you recommend even getting a Mustang if you have it as a all year round car? I am usually in the city or nearby. 

Thanks and any information appreciated!

 

Hej,

Jag funderar på att köpa en Mustang, jag hade en i USA (Florida) och skulle vilja köpa en här eftersom det är min favoritbil. Jag hade en fråga angående att ha en sådan i Stockholm. Jag skulle parkera bilen på gatan, får jag täcka bilen om den står på gatan? Jag tänkte på vintern att köra väldigt lite om det snöar. Skulle ens körning på vintern på grund av stenar etc orsaka mycket skada om den är lägre?

Skulle du rekommendera att ens skaffa en Mustang om du har den som en åretruntbil? Jag är vanligtvis i staden eller i närheten.

Tack och all information uppskattas!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...