elboy cmc 388 April 11, 2005 Report April 11, 2005 Någon som har ett bra tips på vad man ska använda för att få fin lyster och ett bra underhåll på skinn kädseln. Citera
olesch April 13, 2005 Report April 13, 2005 Jag har en god vän som är sadelmakare, han håller på med sadlar till hästar. Han rekomenderade ett Galltvål att rengöra skinnet med och sedan någon skinnbalsam att smörja in dem med. Det blev riktigt bra! Kommer inte ihåg vad skinnbalsamet hette, men det är på en vit flaska och är flytande. Detta penslar man på och sedan masserar man in det med en svamp. Skinnbalsam kan man nog köpa på dem flesta ställena. Jag har testat dem skinnmedlena som dem säljer på mässor etc, men jag har definitivt inte fått lika bra resultat som med detta! Citera
Martin CMC1324 April 13, 2005 Report April 13, 2005 Skinnet på nyare Mustanger är inplastat.Kolla denna länkhttp://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... php?t=5904 Citera
Recommended Posts